61 853 75 32 / 61 639 07 24 Pon.-Pt. 10:30 - 18:30 Sob. 10:30 - 14:30info@trekkersport.com.pl

Victorinox

W 1884 roku Karl Elsener otworzył w miejscowości Ibach, w szwajcarskim kantonie Schwyz, warsztat produkujący noże. Były to czasy, kiedy Szwajcaria była jednym z najbiedniejszych krajów w Europie. W pierwszych latach działania warsztat Elsenera przyczynił się do walki z ubóstwem i bezrobociem w kantonie Schwyz, oferując możliwość pracy i pomagając powstrzymać masową emigrację.

W 1891 roku przedsiębiorstwo Elsnera wykonało pierwsze zlecenie dla szwajcarskiej armii, produkując kolekcję noży żołnierskich. Pracę nad nożami oficerskimi i sportowymi – znanymi dziś jako legendarne Szwajcarskie Noże Oficerskie – kontynuowano w 1897 roku. Był to początek rozkwitu firmy, która wkrótce podbiła światowy rynek.

Już wtedy widoczne były fundamenty podejścia, które do dziś definiuje filozofię firmy Victorinox – duch solidarności, głębokie zakorzenienie w kulturze regionu i uznanie dla trwałych wartości.

Obecnie Victorinox to firma o globalnym zasięgu, mająca w ofercie produkty reprezentujące pięć kategorii: , , , oraz . Szwajcarskie noże oficerskie to flagowy produkt marki, kluczowy dla rozwoju wszystkich kategorii produktów.

Jakość

Firma Victorinox gwarantuje, że jej produkty w każdym zakresie spełniają najwyższe standardy jakości, niezależnie od miejsca produkcji. Większość produktów Victorinox – , , oraz – jest wytwarzana w Szwajcarii.

Ze względów technicznych są produkowane za granicą, gdzie dostępne są odpowiednie zasoby ludzkie, materiałowe i technologiczne. Aby zagwarantować najwyższe standardy produkcji, firma starannie dobiera zagranicznych partnerów i wprowadza rygorystyczne wymagania dotyczące jakości.

To właśnie wysoka jakość zapewniła firmie Victorinox pozycję lidera, zarówno na rynku szwajcarskim, jak i na całym świecie.

Odpowiedzialność społeczna

Victorinox AG to niezależna firma rodzinna, w której 90% udziałów posiada Fundacja Victorinox. Gwarantuje to doskonałe zabezpieczenie firmy i trwałość marki – 90% generowanych zysków stanowi rezerwę kapitałową firmy. Pozostałymi 10% udziałów dysponuje fundacja non-profit, która wspiera projekty charytatywne.

Produkty w kategoriach

Polecane