Opis produktu
Szczegóły
Materiał: Robic 210D, nylon 70D
Pojemność: 35L
Wymiary: 29 x 28 x 57cm
Waga: 0.95kg
Cechy:
- klapa zapewniająca łatwy dostęp, wyposażona w pokrywę przeciwdeszczową
- system częściowej osłony przeciwdeszczowej z wodoodporną wyściółką na dole StormGuard zapewnia łatwiejszy dostęp, chroni zawartość przed wodą i charakteryzuje się wyższą wytrzymałością od tradycyjnych osłon przeciwdeszczowych
- 10 cm regulacji umożliwia idealne dopasowanie
- zdejmowane paski biodrowe i piersiowe w przypadku wypadów na miasto
- boczny zamek błyskawiczny zapewnia szybki dostęp do rzeczy w środku
- pas naramienny z kieszenią z rozciągliwego materiału na telefon i inne małe przedmioty
- punkt mocowania pętli na lampkę i materiał odblaskowy
- łatwo dostępna przednia kieszonka
- dwie pętle do przymocowania kijków trekkingowych lub czekanów
Informacje dodatkowe
Gwarancja Thule
Produkty Thule są testowane pod względem jakości oraz objęte gwarancją na wady materiałowe i wykonania.
Gwarancja Thule BringIt! Guarantee
Gwarancja Thule BringIt! Guarantee obejmuje wszelkie wady lub uszkodzenia mające wpływ na produkt Thule, w tym szkody powstałe na skutek zwykłego zużycia oraz naturalne odbarwienia materiałów w okresie 2 (dwóch) lat od daty zakupu przez pierwotnego nabywcę. Gwarancja Thule BringIt! Guarantee daje nabywcy określone uprawnienia, nie wpływa jednak na uprawnienia ustawowe, jakie przysługują nabywcy z tytułu nabycia wadliwego produktu.
Thule zastrzega sobie prawo do:
- naprawy produktu objętego gwarancją Thule BringIt! Guarantee;
- wymiany produktu, jeżeli szkody lub wady nie można usunąć;
- zaoferowania podobnego produktu o porównywalnej wartości albo zwrotu zapłaconej za produkt kwoty, jeżeli Thule nie będzie w stanie zastąpić produktu takim samym modelem.
Gwarancja Thule BringIt! Guarantee nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium, lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe, urządzeniu elektrycznym lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich i ich mieniu.
Thule Extended Warranty
Gwarancja Thule Extended Warranty dotyczy produktów i akcesoriów produkowanych przez Thule i sprzedawanych pierwotnemu nabywcy jako produkty marki Thule. Gwarancja ta obejmuje wady materiałowe lub wykonania i, w zależności od typu produktu, ważna jest przez określoną liczbę lat, licząc od dnia dokonania zakupu przez pierwotnego nabywcę detalicznego. Poniżej zamieszczono informacje o określonej długości gwarancji łącznej (gwarancja Thule BringIt! Guarantee wraz z gwarancją Thule Extended Warranty) dla każdego produktu.
Z zastrzeżeniem ograniczeń i wyłączeń określonych w niniejszej gwarancji Thule usuwa wady materiałowe lub wykonania w okresie obowiązywania gwarancji, dokonując naprawy albo wymiany (według uznania Thule) wadliwych elementów bez pobierania jakichkolwiek opłat za części lub wykonaną pracę.
2-letnia gwarancja Thule BringIt! Guarantee | Gwarancja Thule Extended Warranty | Gwarancja Thule Extended Warranty (Łączna liczba lat) | |
---|---|---|---|
Uchwyty i bagażniki | |||
Bagażniki i uchwyty rowerowe | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Boxy i kosze | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Bagażniki bazowe | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Uchwyty do przewożenia sprzętu wodnego | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Uchwyty do przewożenia sprzętu zimowego | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Torby sportowe i podróżne | |||
Plecaki techniczne | Tak | + 1 rok | 3 lata |
Walizki i torby Walizki Torby |
Tak Tak |
+ 3 lata Nie |
5 lat 2 lata |
Torby i bagażniki rowerowe | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Torby do przewożenia sprzętu sportowego Kufry do przewożenia sprzętu zimowego Kufry do przewożenia rowerów |
Tak Tak |
Nie + 3 lata |
2 lata 5 lat |
Walizki i torby | |||
Plecaki i torby kurierskie | Tak | Nie | 2 lata |
Futerały na laptopy | Tak | Nie | 2 lata |
Futerały na telefony i tablety | Tak | Nie | 2 lata |
Torby i futerały na aparaty fotograficzne | Tak | Nie | 2 lata |
Aktywnie z dziećmi | |||
Przyczepy i foteliki rowerowe Foteliki rowerowe Przyczepy rowerowe i wielofunkcyjne przyczepy sportowe |
Tak Tak |
+ 3 lata +8 lat na ramę |
5 lat 2 lata materiał / 10 lat rama |
Wózki dziecięce | Tak | +8 lat na ramę | 2 lata materiał / 10 lat rama |
Zestawy adaptacyjne | Tak | Nie | 2 lata |
Akcesoria | Tak | Nie | 2 lata |
Nosidła dla dzieci | Tak | + 1 rok | 3 lata |
Akcesoria do samochodu kempingowego i przyczepy kempingowej | Tak | Nie | 2 lata |
Do gwarancji Thule Extended Warranty zastosowanie mają określone poniżej ograniczenia.
- Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym m.in. wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich lub na mieniu osób trzecich.
- W okresie obowiązywania gwarancji Thule Extended Warranty Thule nie będzie odpowiadać za szkody lub wady wynikłe z typowego zużycia (np. zużycie hamulców, opon i dętek, części elektrycznych, uszkodzenia powierzchni, zużycie taśm suwakowych, uszkodzone zapięcia, łuszczenie się warstw farby i odbarwienia materiału).
- Thule nie odpowiada za szkody wynikające z niewłaściwego używania (takie jak rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale) oraz za szkody kosmetyczne (takie jak porysowany lub poplamiony materiał).
- Inne szkody nieobjęte gwarancją to szkody spowodowane przez linie lotnicze lub inne szkody powstałe podczas przewozu (takie jak szkody na skutek ciśnienia, rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale; uszkodzenia pokrowców na koła, rączek oraz innych elementów opakowania). Roszczenia z tytułu szkód powstałych podczas przewozu należy kierować do przewoźnika.
- Nabywca pokryje koszty zwrotu elementów/produktów (wraz z dowodem ich zakupu) do miejsca, w którym je zakupił.
Ewentualne pytania należy kierować do Thule za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Jak zgłosić wniosek gwarancyjny
Dostarcz produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym do punktu sprzedaży. Reklamacja zostanie rozpatrzona i, w większości przypadków, problem zostanie rozwiązany przez dealera. W razie konieczności dokładniejszego zbadania produktu, dealer odeśle go do Thule.
Krok 1: wypełnij formularz reklamacyjny
Krok 2: oczyść produkt i znajdź paragon
Krok 3: dostarcz produkt wraz z paragonem i formularzem do dealera
Krok 4: dealer zgłasza reklamację do działu obsługi klienta Thule
Krok 5: obsługa klienta Thule rozpatruje reklamację i przekazuje decyzję do dealera
Krok 6: dealer kontaktuje się z Tobą
Technologia i materiały
Nylon
Nylon – to handlowa nazwa poliamidów produkowanych przez firmę DuPont. Są to syntetyczne polimery zawierające grupę amidową służące m.in. do wytwarzania włókien syntetycznych o bardzo dużej wytrzymałości na rozciąganie i łatwo dającego się barwić. Stosowany przede wszystkim do produkcji dzianin, tkanin, lin i żyłek. Jest materiałem niezwykle lekkim, stosowanym w produktach, w których priorytetem jest waga.
Raty Santander
Przed dokonaniem zakupu na raty skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia dostępności produktu.
Oferujemy zakupy ratalne za pośrednictwem systemu e-raty Santander Consumer Bank S.A.
Możliwość złożenia zamówienia ratalnego dotyczy zamówień o łącznej wartości nie mniejszej niż 100zł.
Proces składania zamówienia nie różni się radykalnie od zamówienia opłacanego pozostałymi kanałami płatności.
W trakcie tego procesu, po wpisaniu danych adresowych oraz wybraniu metody dostawy, należy wybrać Raty Santander jako sposób płatności.
Po zaakceptowaniu regulaminu i potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę Banku Santander https://wniosek.eraty.pl/formularz/ gdzie podajesz dane niezbędne do otrzymania kredytu.
Ze szczegółowymi informacjami na temat procesu składania wniosku ratalnego oraz usług dodatkowych możesz zapoznać się na stronie Banku Santander https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html