61 853 75 32 / 61 639 07 24 Pon.-Pt. 10:30 - 18:30 Sob. 10:30 - 14:30info@trekkersport.com.pl

Plecak turystyczny damski LANDMARK 40L

Oceń ten produkt jako pierwszy

Odkrywaj świat z odpowiednio dopasowanym plecakiem podręcznym zaprojektowanym dla kobiet.

Normalna cena: 689,00 zł

Przecena 551,20 zł

Najpierw wybierz rozmiar

* Wymagane pola Tabela rozmiarów

Thule

Opis produktu

Szczegóły

Materiał: poliester Dobby 420D, poliester 600D

Pojemność: 40L

Wymiary: 25 x 33 x 55cm

Waga: 1.44kg

Cechy:

  • komora SafeZone pozwala zabezpieczyć telefon, okulary przeciwsłoneczne i inne cenne drobiazgi
  • komora CashStash ukryta pod komorą SafeZone pozwala zabezpieczyć pieniądze i paszport przed kradzieżą
  • profilowane paski na ramiona i biodra można schować, gdy nie są używane, aby ich nie uszkodzić
  • rozwiązanie LoopLock do blokowania uchwytów suwaków zniechęca złodziei. Podwójne uchwyty suwaków również można zablokować (zamki TSA są sprzedawane oddzielnie)
  • specjalne komory ochronią 15-calowego MacBooka® i 12,9-calowy tablet
  • wewnętrzne pasy kompresyjne i kieszenie siatkowe utrzymują rzeczy na swoim miejscu przez całą podróż
  • boczna kieszeń zapinana na suwak pozwala bezpiecznie przenosić małe przedmioty i butelkę z wodą w zasięgu ręki
  • plecak można wnieść na pokład większości samolotów jako bagaż podręczny (przed podróżą zawsze zapytaj przewoźnika o zasady dotyczące bagażu podręcznego)
  • zewnętrzne uchwyty pozwalają łatwo przyczepić do plecaka karabińczyk i inne elementy
  • gwizdek wbudowany w pasek piersiowy zapewnia dodatkową pomoc w sytuacjach zagrożenia

Informacje dodatkowe

Gwarancja Thule

Produkty Thule są testowane pod względem jakości oraz objęte gwarancją na wady materiałowe i wykonania.

Gwarancja Thule BringIt! Guarantee

Gwarancja Thule BringIt! Guarantee obejmuje wszelkie wady lub uszkodzenia mające wpływ na produkt Thule, w tym szkody powstałe na skutek zwykłego zużycia oraz naturalne odbarwienia materiałów w okresie 2 (dwóch) lat od daty zakupu przez pierwotnego nabywcę. Gwarancja Thule BringIt! Guarantee daje nabywcy określone uprawnienia, nie wpływa jednak na uprawnienia ustawowe, jakie przysługują nabywcy z tytułu nabycia wadliwego produktu.

Thule zastrzega sobie prawo do:

 

  • naprawy produktu objętego gwarancją Thule BringIt! Guarantee;
  • wymiany produktu, jeżeli szkody lub wady nie można usunąć;
  • zaoferowania podobnego produktu o porównywalnej wartości albo zwrotu zapłaconej za produkt kwoty, jeżeli Thule nie będzie w stanie zastąpić produktu takim samym modelem.

Gwarancja Thule BringIt! Guarantee nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium, lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe, urządzeniu elektrycznym lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich i ich mieniu.

Jak zgłosić wniosek gwarancyjny

Thule Extended Warranty

Gwarancja Thule Extended Warranty dotyczy produktów i akcesoriów produkowanych przez Thule i sprzedawanych pierwotnemu nabywcy jako produkty marki Thule. Gwarancja ta obejmuje wady materiałowe lub wykonania i, w zależności od typu produktu, ważna jest przez określoną liczbę lat, licząc od dnia dokonania zakupu przez pierwotnego nabywcę detalicznego. Poniżej zamieszczono informacje o określonej długości gwarancji łącznej (gwarancja Thule BringIt! Guarantee wraz z gwarancją Thule Extended Warranty) dla każdego produktu.

Z zastrzeżeniem ograniczeń i wyłączeń określonych w niniejszej gwarancji Thule usuwa wady materiałowe lub wykonania w okresie obowiązywania gwarancji, dokonując naprawy albo wymiany (według uznania Thule) wadliwych elementów bez pobierania jakichkolwiek opłat za części lub wykonaną pracę.


 2-letnia gwarancja Thule BringIt! GuaranteeGwarancja Thule Extended WarrantyGwarancja Thule Extended Warranty
(Łączna liczba lat)
Uchwyty i bagażniki
Bagażniki i uchwyty rowerowe Tak + 3 lata 5 lat
Boxy i kosze Tak + 3 lata 5 lat
Bagażniki bazowe Tak + 3 lata 5 lat
Uchwyty do przewożenia sprzętu wodnego Tak + 3 lata 5 lat
Uchwyty do przewożenia sprzętu zimowego Tak + 3 lata 5 lat
Torby sportowe i podróżne
Plecaki techniczne Tak + 1 rok 3 lata
Walizki i torby
Walizki
Torby

Tak
Tak

+ 3 lata
Nie

5 lat
2 lata
Torby i bagażniki rowerowe Tak + 3 lata 5 lat
Torby do przewożenia sprzętu sportowego 
Kufry do przewożenia sprzętu zimowego
Kufry do przewożenia rowerów

Tak
Tak

Nie
+ 3 lata

2 lata
5 lat
Walizki i torby
Plecaki i torby kurierskie Tak Nie 2 lata
Futerały na laptopy Tak Nie 2 lata
Futerały na telefony i tablety Tak Nie 2 lata
Torby i futerały na aparaty fotograficzne Tak Nie 2 lata
Aktywnie z dziećmi
Przyczepy i foteliki rowerowe
Foteliki rowerowe
Przyczepy rowerowe i wielofunkcyjne przyczepy sportowe

Tak
Tak

+ 3 lata
+8 lat na ramę

5 lat
2 lata materiał / 10 lat rama
Wózki dziecięce Tak +8 lat na ramę 2 lata materiał / 10 lat rama
Zestawy adaptacyjne Tak Nie 2 lata
Akcesoria Tak Nie 2 lata
Nosidła dla dzieci Tak + 1 rok 3 lata
Akcesoria do samochodu kempingowego i przyczepy kempingowej Tak Nie 2 lata

 

Do gwarancji Thule Extended Warranty zastosowanie mają określone poniżej ograniczenia.

  • Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym m.in. wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich lub na mieniu osób trzecich.
  • W okresie obowiązywania gwarancji Thule Extended Warranty Thule nie będzie odpowiadać za szkody lub wady wynikłe z typowego zużycia (np. zużycie hamulców, opon i dętek, części elektrycznych, uszkodzenia powierzchni, zużycie taśm suwakowych, uszkodzone zapięcia, łuszczenie się warstw farby i odbarwienia materiału).
  • Thule nie odpowiada za szkody wynikające z niewłaściwego używania (takie jak rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale) oraz za szkody kosmetyczne (takie jak porysowany lub poplamiony materiał).
  • Inne szkody nieobjęte gwarancją to szkody spowodowane przez linie lotnicze lub inne szkody powstałe podczas przewozu (takie jak szkody na skutek ciśnienia, rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale; uszkodzenia pokrowców na koła, rączek oraz innych elementów opakowania). Roszczenia z tytułu szkód powstałych podczas przewozu należy kierować do przewoźnika.
  • Nabywca pokryje koszty zwrotu elementów/produktów (wraz z dowodem ich zakupu) do miejsca, w którym je zakupił.

Ewentualne pytania należy kierować do Thule za pośrednictwem formularza kontaktowego.


Jak zgłosić wniosek gwarancyjny

Dostarcz produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym do punktu sprzedaży. Reklamacja zostanie rozpatrzona i, w większości przypadków, problem zostanie rozwiązany przez dealera. W razie konieczności dokładniejszego zbadania produktu, dealer odeśle go do Thule.

Krok 1: wypełnij formularz reklamacyjny
Krok 2: oczyść produkt i znajdź paragon
Krok 3: dostarcz produkt wraz z paragonem i formularzem do dealera
Krok 4: dealer zgłasza reklamację do działu obsługi klienta Thule
Krok 5: obsługa klienta Thule rozpatruje reklamację i przekazuje decyzję do dealera
Krok 6: dealer kontaktuje się z Tobą



Recenzje

Napisz własną recenzję

Recenzujesz: Plecak turystyczny damski LANDMARK 40L

Technologia i materiały

Poliester

Poliester to syntetyczny materiał, który odznacza się dużą wytrzymałością na rozerwanie, zginanie i ścieranie, dobrą odpornością na działanie światła, czynników chemicznych (słabe kwasy i zasady), jest odporny biologicznie, bardzo słabo chłonie wodę - chyba, że poddany obróbce (najczęściej stosowany surowiec przy produkcji ściereczek), łatwo się elektryzuje i brudzi, lecz dobrze pierze i szybko wysycha, trudno się barwi.



Raty Santander

Przed dokonaniem zakupu na raty skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia dostępności produktu.

Oferujemy zakupy ratalne za pośrednictwem systemu e-raty Santander Consumer Bank S.A.

Możliwość złożenia zamówienia ratalnego dotyczy zamówień o łącznej wartości nie mniejszej niż 100zł.

Proces składania zamówienia nie różni się radykalnie od zamówienia opłacanego pozostałymi kanałami płatności.

W trakcie tego procesu, po wpisaniu danych adresowych oraz wybraniu metody dostawy, należy wybrać Raty Santander jako sposób płatności.



Po zaakceptowaniu regulaminu i potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę Banku Santander https://wniosek.eraty.pl/formularz/ gdzie podajesz dane niezbędne do otrzymania kredytu.



Ze szczegółowymi informacjami na temat procesu składania wniosku ratalnego oraz usług dodatkowych możesz zapoznać się na stronie Banku Santander https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html