Opis produktu
Szczegóły
Materiał: poliester dobby 420D, poliester ripstop 330D
Waga: 1.6kg
Wymiary: 30 x 36 x 70cm
Cechy:
- 10 cm regulacji w obrębie tułowia umożliwia idealne dopasowanie
- Pas biodrowy kompatybilny z wymiennymi akcesoriami Thule VersaClick (sprzedawanymi w większości oddzielnie), dzięki czemu można go dostosować do własnych potrzeb
- Za pomocą dołączonego uchwytu Thule VersaClick Pole Holder można wygodnie przypiąć kijki trekkingowe do pasa biodrowego bez zdejmowania plecaka
- Doskonale widoczny, odłączany pokrowiec przeciwdeszczowy chroni sprzęt nawet w czasie silnych burz
- Wentylowane pasy naramienne, pas biodrowy i panel tylny zapewniają odprowadzanie ciepła
- Łatwo dostępna przednia kieszonka pozwala szybko schować i wyjąć najpotrzebniejsze rzeczy w trakcie podróży
- Specjalny bukłak z otworem na rurkę oraz dwie kieszenie boczne na butelki z wodą pozwalają utrzymać właściwy poziom nawodnienia organizmu (zbiornik na napoje jest sprzedawany oddzielnie)
- Do pętli mocujących można łatwo przyczepić kijki trekkingowe lub czekany
- Łatwy dostęp do potrzebnych rzeczy na szlaku poprzez odpięcie bocznego zamka błyskawicznego
- Przegroda oddzielająca śpiwór pozwala zachować porządek
Informacje dodatkowe
Gwarancja Thule
Produkty Thule są testowane pod względem jakości oraz objęte gwarancją na wady materiałowe i wykonania.
Gwarancja Thule BringIt! Guarantee
Gwarancja Thule BringIt! Guarantee obejmuje wszelkie wady lub uszkodzenia mające wpływ na produkt Thule, w tym szkody powstałe na skutek zwykłego zużycia oraz naturalne odbarwienia materiałów w okresie 2 (dwóch) lat od daty zakupu przez pierwotnego nabywcę. Gwarancja Thule BringIt! Guarantee daje nabywcy określone uprawnienia, nie wpływa jednak na uprawnienia ustawowe, jakie przysługują nabywcy z tytułu nabycia wadliwego produktu.
Thule zastrzega sobie prawo do:
- naprawy produktu objętego gwarancją Thule BringIt! Guarantee;
- wymiany produktu, jeżeli szkody lub wady nie można usunąć;
- zaoferowania podobnego produktu o porównywalnej wartości albo zwrotu zapłaconej za produkt kwoty, jeżeli Thule nie będzie w stanie zastąpić produktu takim samym modelem.
Gwarancja Thule BringIt! Guarantee nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium, lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe, urządzeniu elektrycznym lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich i ich mieniu.
Thule Extended Warranty
Gwarancja Thule Extended Warranty dotyczy produktów i akcesoriów produkowanych przez Thule i sprzedawanych pierwotnemu nabywcy jako produkty marki Thule. Gwarancja ta obejmuje wady materiałowe lub wykonania i, w zależności od typu produktu, ważna jest przez określoną liczbę lat, licząc od dnia dokonania zakupu przez pierwotnego nabywcę detalicznego. Poniżej zamieszczono informacje o określonej długości gwarancji łącznej (gwarancja Thule BringIt! Guarantee wraz z gwarancją Thule Extended Warranty) dla każdego produktu.
Z zastrzeżeniem ograniczeń i wyłączeń określonych w niniejszej gwarancji Thule usuwa wady materiałowe lub wykonania w okresie obowiązywania gwarancji, dokonując naprawy albo wymiany (według uznania Thule) wadliwych elementów bez pobierania jakichkolwiek opłat za części lub wykonaną pracę.
2-letnia gwarancja Thule BringIt! Guarantee | Gwarancja Thule Extended Warranty | Gwarancja Thule Extended Warranty (Łączna liczba lat) | |
---|---|---|---|
Uchwyty i bagażniki | |||
Bagażniki i uchwyty rowerowe | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Boxy i kosze | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Bagażniki bazowe | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Uchwyty do przewożenia sprzętu wodnego | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Uchwyty do przewożenia sprzętu zimowego | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Torby sportowe i podróżne | |||
Plecaki techniczne | Tak | + 1 rok | 3 lata |
Walizki i torby Walizki Torby |
Tak Tak |
+ 3 lata Nie |
5 lat 2 lata |
Torby i bagażniki rowerowe | Tak | + 3 lata | 5 lat |
Torby do przewożenia sprzętu sportowego Kufry do przewożenia sprzętu zimowego Kufry do przewożenia rowerów |
Tak Tak |
Nie + 3 lata |
2 lata 5 lat |
Walizki i torby | |||
Plecaki i torby kurierskie | Tak | Nie | 2 lata |
Futerały na laptopy | Tak | Nie | 2 lata |
Futerały na telefony i tablety | Tak | Nie | 2 lata |
Torby i futerały na aparaty fotograficzne | Tak | Nie | 2 lata |
Aktywnie z dziećmi | |||
Przyczepy i foteliki rowerowe Foteliki rowerowe Przyczepy rowerowe i wielofunkcyjne przyczepy sportowe |
Tak Tak |
+ 3 lata +8 lat na ramę |
5 lat 2 lata materiał / 10 lat rama |
Wózki dziecięce | Tak | +8 lat na ramę | 2 lata materiał / 10 lat rama |
Zestawy adaptacyjne | Tak | Nie | 2 lata |
Akcesoria | Tak | Nie | 2 lata |
Nosidła dla dzieci | Tak | + 1 rok | 3 lata |
Akcesoria do samochodu kempingowego i przyczepy kempingowej | Tak | Nie | 2 lata |
Do gwarancji Thule Extended Warranty zastosowanie mają określone poniżej ograniczenia.
- Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym m.in. wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich lub na mieniu osób trzecich.
- W okresie obowiązywania gwarancji Thule Extended Warranty Thule nie będzie odpowiadać za szkody lub wady wynikłe z typowego zużycia (np. zużycie hamulców, opon i dętek, części elektrycznych, uszkodzenia powierzchni, zużycie taśm suwakowych, uszkodzone zapięcia, łuszczenie się warstw farby i odbarwienia materiału).
- Thule nie odpowiada za szkody wynikające z niewłaściwego używania (takie jak rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale) oraz za szkody kosmetyczne (takie jak porysowany lub poplamiony materiał).
- Inne szkody nieobjęte gwarancją to szkody spowodowane przez linie lotnicze lub inne szkody powstałe podczas przewozu (takie jak szkody na skutek ciśnienia, rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale; uszkodzenia pokrowców na koła, rączek oraz innych elementów opakowania). Roszczenia z tytułu szkód powstałych podczas przewozu należy kierować do przewoźnika.
- Nabywca pokryje koszty zwrotu elementów/produktów (wraz z dowodem ich zakupu) do miejsca, w którym je zakupił.
Ewentualne pytania należy kierować do Thule za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Jak zgłosić wniosek gwarancyjny
Dostarcz produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym do punktu sprzedaży. Reklamacja zostanie rozpatrzona i, w większości przypadków, problem zostanie rozwiązany przez dealera. W razie konieczności dokładniejszego zbadania produktu, dealer odeśle go do Thule.
Krok 1: wypełnij formularz reklamacyjny
Krok 2: oczyść produkt i znajdź paragon
Krok 3: dostarcz produkt wraz z paragonem i formularzem do dealera
Krok 4: dealer zgłasza reklamację do działu obsługi klienta Thule
Krok 5: obsługa klienta Thule rozpatruje reklamację i przekazuje decyzję do dealera
Krok 6: dealer kontaktuje się z Tobą
Technologia i materiały
Rip-Stop
Rip-Stop - technika wzmacniania materiału poprzez dodanie w stałych odstępach dodatkowego, mocniejszego włókna. Materiał typu Ripstop można łatwo rozpoznać, ze względu na wypukłą kratkę. Zapobiega rozdzieraniu się materiału.
Poliester
Poliester to syntetyczny materiał, który odznacza się dużą wytrzymałością na ścieranie, zginanie i rozerwanie, dobrą odpornością na działanie światła, czynników chemicznych (słabe kwasy i zasady), jest odporny biologicznie, bardzo słabo chłonie wodę - chyba, że poddany obróbce (najczęściej stosowany surowiec przy produkcji ściereczek), łatwo się elektryzuje i brudzi, lecz dobrze pierze i szybko wysycha, trudno się barwi.
Raty Santander
Przed dokonaniem zakupu na raty skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia dostępności produktu.
Oferujemy zakupy ratalne za pośrednictwem systemu e-raty Santander Consumer Bank S.A.
Możliwość złożenia zamówienia ratalnego dotyczy zamówień o łącznej wartości nie mniejszej niż 100zł.
Proces składania zamówienia nie różni się radykalnie od zamówienia opłacanego pozostałymi kanałami płatności.
W trakcie tego procesu, po wpisaniu danych adresowych oraz wybraniu metody dostawy, należy wybrać Raty Santander jako sposób płatności.
Po zaakceptowaniu regulaminu i potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę Banku Santander https://wniosek.eraty.pl/formularz/ gdzie podajesz dane niezbędne do otrzymania kredytu.
Ze szczegółowymi informacjami na temat procesu składania wniosku ratalnego oraz usług dodatkowych możesz zapoznać się na stronie Banku Santander https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html