61 639 07 24 / 61 853 75 32 Pon.-Pt. 10:30 - 18:30 Sob. 10:30 - 14:30info@trekkersport.com.pl

Ocieplenie namiotu dachowego THULE Tepui Insulator Foothill

Oceń ten produkt jako pierwszy

Pikowane ocieplenie do namiotu dachowego Thule Foothill pomoże ci zachować ciepło niezależnie od pogody na zewnątrz, pozwalając ci na szukanie przygód przez cały rok.

Normalna cena: 949,00 zł

Przecena 806,65 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1 214,65 zł

Produkt dostępny. Wysyłka w 7 dni.
Thule

Opis produktu

Szczegóły

Cechy:

  • dopasowanie ocieplenie namiotu oferuje dodatkową ochronę przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi
  • łatwe mocowanie do wewnętrznej ramy namiotu
  • dostęp do okien, drzwi i dachu dzięki panelom z zamkami błyskawicznymi

Informacje dodatkowe

Gwarancja Thule

Produkty Thule są testowane pod względem jakości oraz objęte gwarancją na wady materiałowe i wykonania.

Gwarancja Thule BringIt! Guarantee

Gwarancja Thule BringIt! Guarantee obejmuje wszelkie wady lub uszkodzenia mające wpływ na produkt Thule, w tym szkody powstałe na skutek zwykłego zużycia oraz naturalne odbarwienia materiałów w okresie 2 (dwóch) lat od daty zakupu przez pierwotnego nabywcę. Gwarancja Thule BringIt! Guarantee daje nabywcy określone uprawnienia, nie wpływa jednak na uprawnienia ustawowe, jakie przysługują nabywcy z tytułu nabycia wadliwego produktu.

Thule zastrzega sobie prawo do:

 

  • naprawy produktu objętego gwarancją Thule BringIt! Guarantee;
  • wymiany produktu, jeżeli szkody lub wady nie można usunąć;
  • zaoferowania podobnego produktu o porównywalnej wartości albo zwrotu zapłaconej za produkt kwoty, jeżeli Thule nie będzie w stanie zastąpić produktu takim samym modelem.

Gwarancja Thule BringIt! Guarantee nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium, lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe, urządzeniu elektrycznym lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich i ich mieniu.

Jak zgłosić wniosek gwarancyjny

Thule Extended Warranty

Gwarancja Thule Extended Warranty dotyczy produktów i akcesoriów produkowanych przez Thule i sprzedawanych pierwotnemu nabywcy jako produkty marki Thule. Gwarancja ta obejmuje wady materiałowe lub wykonania i, w zależności od typu produktu, ważna jest przez określoną liczbę lat, licząc od dnia dokonania zakupu przez pierwotnego nabywcę detalicznego. Poniżej zamieszczono informacje o określonej długości gwarancji łącznej (gwarancja Thule BringIt! Guarantee wraz z gwarancją Thule Extended Warranty) dla każdego produktu.

Z zastrzeżeniem ograniczeń i wyłączeń określonych w niniejszej gwarancji Thule usuwa wady materiałowe lub wykonania w okresie obowiązywania gwarancji, dokonując naprawy albo wymiany (według uznania Thule) wadliwych elementów bez pobierania jakichkolwiek opłat za części lub wykonaną pracę.


 2-letnia gwarancja Thule BringIt! GuaranteeGwarancja Thule Extended WarrantyGwarancja Thule Extended Warranty
(Łączna liczba lat)
Uchwyty i bagażniki
Bagażniki i uchwyty rowerowe Tak + 3 lata 5 lat
Boxy i kosze Tak + 3 lata 5 lat
Bagażniki bazowe Tak + 3 lata 5 lat
Uchwyty do przewożenia sprzętu wodnego Tak + 3 lata 5 lat
Uchwyty do przewożenia sprzętu zimowego Tak + 3 lata 5 lat
Torby sportowe i podróżne
Plecaki techniczne Tak + 1 rok 3 lata
Walizki i torby
Walizki
Torby

Tak
Tak

+ 3 lata
Nie

5 lat
2 lata
Torby i bagażniki rowerowe Tak + 3 lata 5 lat
Torby do przewożenia sprzętu sportowego 
Kufry do przewożenia sprzętu zimowego
Kufry do przewożenia rowerów

Tak
Tak

Nie
+ 3 lata

2 lata
5 lat
Walizki i torby
Plecaki i torby kurierskie Tak Nie 2 lata
Futerały na laptopy Tak Nie 2 lata
Futerały na telefony i tablety Tak Nie 2 lata
Torby i futerały na aparaty fotograficzne Tak Nie 2 lata
Aktywnie z dziećmi
Przyczepy i foteliki rowerowe
Foteliki rowerowe
Przyczepy rowerowe i wielofunkcyjne przyczepy sportowe

Tak
Tak

+ 3 lata
+8 lat na ramę

5 lat
2 lata materiał / 10 lat rama
Wózki dziecięce Tak +8 lat na ramę 2 lata materiał / 10 lat rama
Zestawy adaptacyjne Tak Nie 2 lata
Akcesoria Tak Nie 2 lata
Nosidła dla dzieci Tak + 1 rok 3 lata
Akcesoria do samochodu kempingowego i przyczepy kempingowej Tak Nie 2 lata

 

Do gwarancji Thule Extended Warranty zastosowanie mają określone poniżej ograniczenia.

  • Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym m.in. wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich lub na mieniu osób trzecich.
  • W okresie obowiązywania gwarancji Thule Extended Warranty Thule nie będzie odpowiadać za szkody lub wady wynikłe z typowego zużycia (np. zużycie hamulców, opon i dętek, części elektrycznych, uszkodzenia powierzchni, zużycie taśm suwakowych, uszkodzone zapięcia, łuszczenie się warstw farby i odbarwienia materiału).
  • Thule nie odpowiada za szkody wynikające z niewłaściwego używania (takie jak rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale) oraz za szkody kosmetyczne (takie jak porysowany lub poplamiony materiał).
  • Inne szkody nieobjęte gwarancją to szkody spowodowane przez linie lotnicze lub inne szkody powstałe podczas przewozu (takie jak szkody na skutek ciśnienia, rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale; uszkodzenia pokrowców na koła, rączek oraz innych elementów opakowania). Roszczenia z tytułu szkód powstałych podczas przewozu należy kierować do przewoźnika.
  • Nabywca pokryje koszty zwrotu elementów/produktów (wraz z dowodem ich zakupu) do miejsca, w którym je zakupił.

Ewentualne pytania należy kierować do Thule za pośrednictwem formularza kontaktowego.


Jak zgłosić wniosek gwarancyjny

Dostarcz produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym do punktu sprzedaży. Reklamacja zostanie rozpatrzona i, w większości przypadków, problem zostanie rozwiązany przez dealera. W razie konieczności dokładniejszego zbadania produktu, dealer odeśle go do Thule.

Krok 1: wypełnij formularz reklamacyjny
Krok 2: oczyść produkt i znajdź paragon
Krok 3: dostarcz produkt wraz z paragonem i formularzem do dealera
Krok 4: dealer zgłasza reklamację do działu obsługi klienta Thule
Krok 5: obsługa klienta Thule rozpatruje reklamację i przekazuje decyzję do dealera
Krok 6: dealer kontaktuje się z Tobą



Raty Santander

Przed dokonaniem zakupu na raty skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia dostępności produktu.

Oferujemy zakupy ratalne za pośrednictwem systemu e-raty Santander Consumer Bank S.A.

Możliwość złożenia zamówienia ratalnego dotyczy zamówień o łącznej wartości nie mniejszej niż 100zł.

Proces składania zamówienia nie różni się radykalnie od zamówienia opłacanego pozostałymi kanałami płatności.

W trakcie tego procesu, po wpisaniu danych adresowych oraz wybraniu metody dostawy, należy wybrać Raty Santander jako sposób płatności.



Po zaakceptowaniu regulaminu i potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę Banku Santander https://wniosek.eraty.pl/formularz/ gdzie podajesz dane niezbędne do otrzymania kredytu.



Ze szczegółowymi informacjami na temat procesu składania wniosku ratalnego oraz usług dodatkowych możesz zapoznać się na stronie Banku Santander https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html