61 639 07 24 / 61 853 75 32 Pon.-Pt. 10:30 - 18:30 Sob. 10:30 - 14:30info@trekkersport.com.pl

Nerka rowerowa THULE Rail Hip Pack 4L

Oceń ten produkt jako pierwszy

Nerka rowerowa Thule Rail Hip Pack 4L to innowacyjne rozwiązanie z zintegrowanym systemem hydracyjnym. Dzięki zastosowaniu wężyków z magnetycznym systemem chowania ReTrakt sięgniesz i schowasz rurkę do picia bez odwaracania uwagi od trasy. Duża kieszeń główna posiada organizer, które pomogą ci uporządkować narzędzia i akcesoria. Usztywniona kieszeń za plecami oferuje łatwy dostęp do telefonu jedną ręką.

Normalna cena: 519,00 zł

Przecena 415,20 zł

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 423,20 zł

Produkt dostępny. Wysyłka w 7 dni.
Thule

Opis produktu

Szczegóły

Wymiary: 26 x 11 x 17 cm

Pojemność: 4 L

Waga: 0.23 kg

Materiał: nylon


Cechy:

  • usztywniona kieszeń za plecami z wygodnym dostępem
  • system hydracyjny ReTrakt z magnetycznym chowaniem rurki
  • zbiornik na płyny o pojemności 1.5L
  • kieszeń w przedniej klapie
  • doskonała stabilność
  • oddychające materiały
  • łatwy dostęp do bocznych kieszeni
  • kieszenie wewnętrzne z przegródkami
  • pętla do zamocowania elementów odblaskowych lub lampki

Informacje dodatkowe

Gwarancja Thule

Produkty Thule są testowane pod względem jakości oraz objęte gwarancją na wady materiałowe i wykonania.

Gwarancja Thule BringIt! Guarantee

Gwarancja Thule BringIt! Guarantee obejmuje wszelkie wady lub uszkodzenia mające wpływ na produkt Thule, w tym szkody powstałe na skutek zwykłego zużycia oraz naturalne odbarwienia materiałów w okresie 2 (dwóch) lat od daty zakupu przez pierwotnego nabywcę. Gwarancja Thule BringIt! Guarantee daje nabywcy określone uprawnienia, nie wpływa jednak na uprawnienia ustawowe, jakie przysługują nabywcy z tytułu nabycia wadliwego produktu.

Thule zastrzega sobie prawo do:

 

  • naprawy produktu objętego gwarancją Thule BringIt! Guarantee;
  • wymiany produktu, jeżeli szkody lub wady nie można usunąć;
  • zaoferowania podobnego produktu o porównywalnej wartości albo zwrotu zapłaconej za produkt kwoty, jeżeli Thule nie będzie w stanie zastąpić produktu takim samym modelem.

Gwarancja Thule BringIt! Guarantee nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium, lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe, urządzeniu elektrycznym lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich i ich mieniu.

Jak zgłosić wniosek gwarancyjny

Thule Extended Warranty

Gwarancja Thule Extended Warranty dotyczy produktów i akcesoriów produkowanych przez Thule i sprzedawanych pierwotnemu nabywcy jako produkty marki Thule. Gwarancja ta obejmuje wady materiałowe lub wykonania i, w zależności od typu produktu, ważna jest przez określoną liczbę lat, licząc od dnia dokonania zakupu przez pierwotnego nabywcę detalicznego. Poniżej zamieszczono informacje o określonej długości gwarancji łącznej (gwarancja Thule BringIt! Guarantee wraz z gwarancją Thule Extended Warranty) dla każdego produktu.

Z zastrzeżeniem ograniczeń i wyłączeń określonych w niniejszej gwarancji Thule usuwa wady materiałowe lub wykonania w okresie obowiązywania gwarancji, dokonując naprawy albo wymiany (według uznania Thule) wadliwych elementów bez pobierania jakichkolwiek opłat za części lub wykonaną pracę.


 2-letnia gwarancja Thule BringIt! GuaranteeGwarancja Thule Extended WarrantyGwarancja Thule Extended Warranty
(Łączna liczba lat)
Uchwyty i bagażniki
Bagażniki i uchwyty rowerowe Tak + 3 lata 5 lat
Boxy i kosze Tak + 3 lata 5 lat
Bagażniki bazowe Tak + 3 lata 5 lat
Uchwyty do przewożenia sprzętu wodnego Tak + 3 lata 5 lat
Uchwyty do przewożenia sprzętu zimowego Tak + 3 lata 5 lat
Torby sportowe i podróżne
Plecaki techniczne Tak + 1 rok 3 lata
Walizki i torby
Walizki
Torby

Tak
Tak

+ 3 lata
Nie

5 lat
2 lata
Torby i bagażniki rowerowe Tak + 3 lata 5 lat
Torby do przewożenia sprzętu sportowego 
Kufry do przewożenia sprzętu zimowego
Kufry do przewożenia rowerów

Tak
Tak

Nie
+ 3 lata

2 lata
5 lat
Walizki i torby
Plecaki i torby kurierskie Tak Nie 2 lata
Futerały na laptopy Tak Nie 2 lata
Futerały na telefony i tablety Tak Nie 2 lata
Torby i futerały na aparaty fotograficzne Tak Nie 2 lata
Aktywnie z dziećmi
Przyczepy i foteliki rowerowe
Foteliki rowerowe
Przyczepy rowerowe i wielofunkcyjne przyczepy sportowe

Tak
Tak

+ 3 lata
+8 lat na ramę

5 lat
2 lata materiał / 10 lat rama
Wózki dziecięce Tak +8 lat na ramę 2 lata materiał / 10 lat rama
Zestawy adaptacyjne Tak Nie 2 lata
Akcesoria Tak Nie 2 lata
Nosidła dla dzieci Tak + 1 rok 3 lata
Akcesoria do samochodu kempingowego i przyczepy kempingowej Tak Nie 2 lata

 

Do gwarancji Thule Extended Warranty zastosowanie mają określone poniżej ograniczenia.

  • Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą Thule, w tym m.in. wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami Thule, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Gwarancja ta nie obejmuje też szkód na pojeździe lub ładunku użytkownika ani szkód na osobach trzecich lub na mieniu osób trzecich.
  • W okresie obowiązywania gwarancji Thule Extended Warranty Thule nie będzie odpowiadać za szkody lub wady wynikłe z typowego zużycia (np. zużycie hamulców, opon i dętek, części elektrycznych, uszkodzenia powierzchni, zużycie taśm suwakowych, uszkodzone zapięcia, łuszczenie się warstw farby i odbarwienia materiału).
  • Thule nie odpowiada za szkody wynikające z niewłaściwego używania (takie jak rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale) oraz za szkody kosmetyczne (takie jak porysowany lub poplamiony materiał).
  • Inne szkody nieobjęte gwarancją to szkody spowodowane przez linie lotnicze lub inne szkody powstałe podczas przewozu (takie jak szkody na skutek ciśnienia, rozdarcia, rozcięcia i dziury w materiale; uszkodzenia pokrowców na koła, rączek oraz innych elementów opakowania). Roszczenia z tytułu szkód powstałych podczas przewozu należy kierować do przewoźnika.
  • Nabywca pokryje koszty zwrotu elementów/produktów (wraz z dowodem ich zakupu) do miejsca, w którym je zakupił.

Ewentualne pytania należy kierować do Thule za pośrednictwem formularza kontaktowego.


Jak zgłosić wniosek gwarancyjny

Dostarcz produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym do punktu sprzedaży. Reklamacja zostanie rozpatrzona i, w większości przypadków, problem zostanie rozwiązany przez dealera. W razie konieczności dokładniejszego zbadania produktu, dealer odeśle go do Thule.

Krok 1: wypełnij formularz reklamacyjny
Krok 2: oczyść produkt i znajdź paragon
Krok 3: dostarcz produkt wraz z paragonem i formularzem do dealera
Krok 4: dealer zgłasza reklamację do działu obsługi klienta Thule
Krok 5: obsługa klienta Thule rozpatruje reklamację i przekazuje decyzję do dealera
Krok 6: dealer kontaktuje się z Tobą



Technologia i materiały

Nylon

Nylon – to handlowa nazwa poliamidów produkowanych przez firmę DuPont. Są to syntetyczne polimery zawierające grupę amidową służące m.in. do wytwarzania włókien syntetycznych o bardzo dużej wytrzymałości na rozciąganie i łatwo dającego się barwić. Stosowany przede wszystkim do produkcji dzianin, tkanin, lin i żyłek. Jest materiałem niezwykle lekkim, stosowanym w produktach, w których priorytetem jest waga.



Raty Santander

Przed dokonaniem zakupu na raty skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia dostępności produktu.

Oferujemy zakupy ratalne za pośrednictwem systemu e-raty Santander Consumer Bank S.A.

Możliwość złożenia zamówienia ratalnego dotyczy zamówień o łącznej wartości nie mniejszej niż 100zł.

Proces składania zamówienia nie różni się radykalnie od zamówienia opłacanego pozostałymi kanałami płatności.

W trakcie tego procesu, po wpisaniu danych adresowych oraz wybraniu metody dostawy, należy wybrać Raty Santander jako sposób płatności.



Po zaakceptowaniu regulaminu i potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę Banku Santander https://wniosek.eraty.pl/formularz/ gdzie podajesz dane niezbędne do otrzymania kredytu.



Ze szczegółowymi informacjami na temat procesu składania wniosku ratalnego oraz usług dodatkowych możesz zapoznać się na stronie Banku Santander https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html