61 853 75 32 / 61 639 07 24 Pon.-Pt. 10:30 - 18:30 Sob. 10:30 - 14:30info@trekkersport.com.pl

Produkty 1 do 10 z 99

5. 5
  6. ...
  7. 10
Po wielkiej euforii związanej ze zdobyciem „lodowego szczytu” Gruzji nadszedł przykry moment wyprawy. Z powodu braku poważnego podejścia do obowiązków urzędowych finalnie Olo nie otrzymał wizy rosyjskiej. Zatem przekroczenie przez niego granicy gruzińsko – rosyjskiej było niemożliwe, wiec przyszedł czas na rozłąkę.Czytaj dalej

Po dwóch tygodniach samotnej podróży po Iranie, bardzo wczesnym rankiem dołączyli do mnie w Teheranie moi górscy kompani.

Czytaj dalej

Około trzech lat temu wraz z Łukaszem „Wieżą” po raz pierwszy poruszyliśmy temat wspólnego wyjazdu w wyższe góry. Pomysłów było kilka, jednak ostatecznie wygrał Kaukaz.

Naszą podróż rozpoczęliśmy 30 stycznia 2012 roku... Zaczęło się pechowo! W wirze ostatnich przygotowań do wyjazdu, pomyliliśmy datę wylotu samolotu!

Pod wieloma względami ta wyprawa była dla mnie niesamowita. Po raz pierwszy wybierałam się w Himalaje i to z ludźmi, których prawie nie znałam!

Czytaj dalej

To miał być mój trzeci wyjazd do Gruzji. Po cóż trzy (albo i więcej) razy jeździć do tak małego kraiku? Bo ten kraik jest tak bogaty, ciekawy i pasjonujący, że...

Tak naprawdę, to ta podróż nie miała mieć miejsca. Po prostu! Nie było jej w planach! Mimo, że każdego roku gdzieś wyjeżdżamy, tym razem...

Połowa stycznia, Nowa Zelandia, małe miasteczko na zachód od Christchurch. Siedzę w lokalnej bibliotece, upał...

Czytaj dalej

Zima, zima a tu śniegu ni ma… Tak sobie powtarzaliśmy w lutym tego (2011) roku i prawdę mówiąc nie mogliśmy w to uwierzyć.

Mając do wyboru cztery kierunki świata, zawsze wybiorę wschód.